dimecres, 24 de desembre de 2014

DIA 24: EL TIO

Avui una figura tradicional molt estimada a la finestreta número vint-i-quatre del calendari d'advent!

Mireu quin tionet més divertit que ha fet la Montse de les mil i una idees:
Mirad que tionet más divertido que ha hecho la Montse de les mil i una idees:


Els petits de les cases catalanes, ja porten unes setmanes donant de menjar als seus tions. Aquests troncs van baixar de la muntanya xino-xano fins l'escalfor de les llars en les que hi viuen nens i nenes esperant-los des de principis de desembre. També arriben a les escoles i a altres indrets on la canalla hi fa vida. Saben que allà els taparan amb una flassada i els donaran menjar.. ai els tions, són tan golafres! De ben segur s'acabaran tota la fruita que els hi posin, omplint-se ben fort la panxa i preparant-se per la nit de Nadal.

El ritual de fer cagar el tió, comença havent sopat. Els xiquets agafen bastons i els mullen, després, fent rotllana al voltant del tronc, canten una cançó tradicional mentre piquen sobre la flassada per fer baixar avall els regals. 

El tió màgic caga petits regals, llaminadures i torrons!
Nosaltres l'alimentem i li donem refugi, i ell ens ho agraeix fent-nos aquests presents!



Los pequeños de las casas catalanas, ya llevan unas semanas dando de comer a sus "tions". Estos troncos bajaron de la montaña tranquilamente hasta el calor de los hogares en las que viven niños y niñas y que están esperándolos des de principios de diciembre. También llegan a las escuelas y a otros lugares que los niños habitan. Saben que allí los taparán con una manta y les darán comida.. ¡ay, los tiones, son tan glotones! Seguro que se acabarán toda la fruta que les pongan, llenándose bien fuerte la barriga y preparándose para la noche de Navidad.

El ritual de hacer cagar el tió, comienza después de cenar. Los niños cogen bastones y los mojan, después, haciendo corro alrededor del tronco, cantan una canción tradicional mientras golpean sobre la manta para hacer bajar los regalos. 

El tió mágico caga pequeños regalos, golosinas y turrones!
Nosotros le alimentamos y le damos refugio, y el nos lo agradece haciéndonos estos presentes!

I aquí us deixo la cançó que cantàvem nosaltres de petits:


Caga tió, 

pixa vi blanc, 

caga torrons 
pel dia de Nadal. 

Caga força 
embolicat amb una bossa. 
Caga bé, 
embolicat amb un paper. 


__________________________________________________________________________


Ja s'ha acabat aquest calendari d'advent que he preparat amb molt de carinyo per totes i tots vosaltres! Que passeu molt bones festes de Nadal a tothom i feliç any nou 2015! Ens veiem després de reixus!

Ya se ha acabado este calendario de adviento que he preparado con mucho cariño para todas y todos vosotros! Que paséis muy buenas fiestas de Navidad y feliz año nuevo 2015! ¡Nos vemos depués de reyes!

dimarts, 23 de desembre de 2014

De la A a la Z - LETRA H

[Ventana número 23 de mi calendario de adviebto]

H de horizonte
Horizonte:
(Del lat. pharus, y este del gr. φάρος).
1. m. Límite visual de la superfície terrestre, donde parecen juntarse el cielo y la tierra.

Font: Diccionario de la lengua española RAE


La utopía está en el horizonte. Camino dos pasos, ella se aleja dos pasos y el horizonte se corre diez pasos más allá. ¿Entonces para que sirve la utopía?
 Para eso, sirve para caminar.
 Eduardo Galeano 

Esta foto la hice en Terneuzen (Netherlands), durante una ruta en furgoneta que mi chico y yo hicimos en 2011 por Europa. Podéis ver más en carretera y manta

Y hasta aquí mi aportación para el proyecto de la A a la Z de Miss Lavanda :)


dilluns, 22 de desembre de 2014

DIA 22 - ENVOLVER REGALOS

Bon dilluns per tothom! Ja quasi quasi comencen festes! 

Encara no heu embolicat els regals? A la finestra número vint-i-dos del calendari d'advent, algunes idees per inspirar-nos! Quina us agrada més?


Buen el lunes para todos! Ya casi casi empiezan fiestas!

Todavía no ha envuelto los regalos? Pues en la ventana número veintidós dos del calendario de adviento, algunas ideas para inspirarnos! Qué os gusta más?

1- Fil / hilo






2- Cartolina / Cartulina







3- Estampant / Estampando







4- Fotografia / Fotografía







5- Teixit /  tejido



1 / 2 / 3 / 4 / 5




___________________________________________________


Estos días justo paso por el ordenador para preparar las entradas del calendario de adviento, pero este año ni siquiera tengo aún los regalos de Navidad.. vamos, que soy un desastre.


Mañana la entrada será muy breve, que estaré de celebración de cumpleaños con mi madre :)

¿Ya estáis list@s para empezar las fiestas?

Un saludo! :)

divendres, 19 de desembre de 2014

DIA 18, 19, 20 y 21 - BOLSOS

Darrera de les següents finestretes, hi ha tutorials costuriles súper xulos per fer les nòstres pròpies bosses. Es tracta de cinc models molt diferents i estan ordenats segons la seva dificultat (més o menys). Espero que us agradin! 

Tras las siguientes ventanitas, hay unos tutoriales costuriles súper chulos para hacer nuestros propios bolsos. Se trata de cinco modelos muy diferentes y estan ordenados según su dificultad (más o menos). ¡Espero que os gusten!
   


1· BOSSA DE PLATJA / BOLSO DE PLAYA:  


El color de la suerte ens regala al seu bloc un magnífic tutorial per fer una bossa de roba superfàcil, grandota i molt pràctica ideal per anar a la platja (quan torni la caloreta!). Per a nosaltres o per regalar, el que està clar és que és fàcil i és molt utilitària!
El color de la suerte nos regala en su blog un magnífico tutorial para hacer una bolsa de tela súperfácil, grandota y muy práctica ideal para ir a la playa (cuando vuelva el calorcito!). Para nosotras o para regalar, lo que está claro es que es fácil y utilitaria!



2 · BOLSO ORIGAMI:  


Amb un muntatge d'allò més senzill s'obté aquesta bossa tan delicada. De poques costures i de ràpid muntatge i, encara que el tutorial està en anglès, les fotos fan d'allò més senzill el procés. És un detall fet a ma que em sembla ideal per regalar aquests reis. A vosaltres no?
Con un montaje de lo más sencillo se obtiene este bolso tan delicado. Pocas costuras y rápido montaje, y aunque el tutorial está en inglés, las fotos hacen de lo más sencillo el proceso. Otro detalle que se me antoja ideal para regalar estos reyes, ¿a vosotras no?



3 · MOCHILA ETNICA: 


La web de ohmotherminediy em sembla genial. Ha estat una gran troballa i per els i les que no la conegueu segur que també ho serà. Aquesta motxilla és súper bonica, i ve acompanyada d'un vídeo de luxe, amb descàrrega directa als patrons.
La web de ohmotherminediy me parece genial. Para mí ha sido un gran hallazgo y para l@s que no la conozcáis seguro que también lo será. Esta mochila me parece súper bonita, y viene acompañada de un vídeo de lujo, con descarga directa a los patrones.



4 · BOLSO PLISADO: 


El tutorial està en anglès, però crec que és bastant intuïtiu ... jo penso que amb el traductor a la mà i una mica d'imaginació per interpretar els conceptes de patchwork podria sortir victoriosa .. A més el resultat val la pena!
El tutorial está en inglés, pero creo que es bastante intuitivo... yo creo que con el traductor en mano y un poco de imaginación para interpretar los conceptos de patchwork podría salir victoriosa.. Además el resultado vale la pena! 



5· BOLSO DE MANO TIPO ESPORT: 


Una proposta que he trobat al bloc Los tutoriales de Artbril.. Aquest és més llarg que els anteriors, però el resultat és xulíssim, i amb un munt de butxaques i apartats. Sembla bastant entretingut de fer, però les fotografies i les explicacions són bastant resolutives. Aquesta dividit en dues parts: tutorial 1 y tutorial 2
Una propuesta que he encontrado en el blog de Los tutoriales de Artbril. Este es más largo que los anteriores, pero el resultado es chulísimo, y con un montón de bolsillos y apartados. Parece bastante entretenido de hacer, pero las fotografías y las explicaciones son bastante resolutivas. Esta dividido en dos partes: tutorial 1 y tutorial 2



Espero que us hagi agradat aquesta recopil·lació i us sigui útil! Desitjo que passeu un bon cap de setmana i que gaudiu força, ja quasi quasi que comencen les festes de Nadal!
Espero que os haya gustado esta recopilación y que os sea útil! Deseo que paséis un buen fin de semana y que disfrutéis mucho, ya casi que empiezan las fiestas de Navidad!




Seguim amb el calendari d'advent la setmana que ve! Fins dilluns!
Seguimos con el calendario de adviento la semana que viene! Hasta el Lunes!

dimecres, 17 de desembre de 2014

DIA 17 - INSTAGRAMS

Darrera la finestreta número disset del calendari d'advent, s'hi amaga un seguit d'imatges que confeccionen històries i mostren retalls de la vida d'algunes persones. Em refereixo a moltes de les galeries d'instagram que trobo per la xarxa.

Avui volia fer una menció d'aquestes galeries que m'agraden tant en el seu conjunt, i n'he triat cinc que m'agraden molt i segur que a vosaltres també us agradaran. 


Detrás de la ventanilla número diecisiete del calendario de adviento, se esconde una serie de imágenes que confeccionan historias y muestran retazos de la vida de algunas personas. Me refiero a muchas de las galerías de instagram que encuentro por la red.

Hoy quería hacer una mención de estas galerías que me gustan tanto en su conjunto, y he elegido cinco que me gustan mucho y seguro que a vosotros también os gustarán.



1 | Maternitat & estil de vida


_________________________________________________________




2 | Costura


__________________________________________________________




3 | Disseny


__________________________________________________________




4 | Detalls & DIY


_________________________________________________________




5 | Fotografia


_________________________________________________________





I de pas, us convido a conèixer el meu instagram, per si encara no li heu fet una ullada ^^
Y de paso, os invito a conocer mi instagram, por si aún no le habéis echado un vistazo^^




_________________________________________________________


Paso fugaçment a saludar-vos, estic desitjant tenir una estona per visitar-vos amb calma! Espero que us hagi agradat el que hi havia darrera d'aquesta finestreta! :)


Fins demà!!


Paso fugazmente a saludaros, estoy deseando tener un ratito para visitaros con calma! Espero que os haya gustado lo que había detrás de esta ventanilla! :)

Hasta mañana!!

dimarts, 16 de desembre de 2014

DIA 16: CARTAS

El mes està passant volant, i entre una cosa i l'altre, no trobo temps per fer totes les coses que voldria. Aquest any, encara no he escrit la carta als reis, ni tan sols he pensat en aquelles coses que m'agradaria que em regalessin o que necessito. Potser per això darrera la finestreta número setze del calendari d'advent s'hi amaga aquesta recopilació de cartes boniques, a veure si em poso les piles!

En esta pasando volando, y entre una cosa y la otra, no encuentro tiempo para hacer todas las cosas que quisiera. Este año, todavía no he escrito la carta a los reyes, ni siquiera he pensado en aquellas cosas que me gustaría que me regalasen o que necesito. Quizá por eso detrás de la ventanilla número dieciséis del calendario de adviento se esconde esta reopilació de cartas bonitas, a ver si me pongo las pilas!




Aquesta carta de haciendo el indio és molt tendra! Mireu les opcions que plantegen perquè els petits marquin el que millor s'hi escau!
Esta carta de haciendo el indio es muy tierna! Mirad las opciones que plantean para que los peques marquen lo que mejor proceda! 





Hermanas de hambre han dissenyat aquesta bonica carta que porta segell màgic i tot. A més, té un munt d'espai en blanc per escriure i dibuixar els nostres desitjos i propòsits.
Hermanas de hambre han diseñado esta bonita carta que lleva sello mágico y todo. Además, tiene un montón de espacio en blanco para escribir y dibujar nuestros deseos y propósitos.





Un imprimible a dues cares. Aquesta carta i sobre a la vegada, l'ha dissenyat Victoria Peral i la podeu descarregar al seu blog Diario de una pera verde
Un imprimible a dos caras. Esta carta y sobre a la vez, la ha diseñado Victoria Peral y la podéis descargar en su blog Diario de una pera verde



Cortar, Pegar y cantar, a la que ja heu vist varies vegades per aquest calendari d'advent, ha dissenyat aquesta carta per als reis mags. Se'm fa difícil resistir-me... No us sembla que en Melxor, en Gaspar i en Baltasar surten especialment afavorits? 
Cortar, Pegar y cantar, a la que ya habéis visto varias veces en este calendario de adviento, ha diseñado esta carta para los reyes magos. Se me hace difícil resistirme ¿No os parece que Melchos, Gaspar y Baltasar salen especialmente favorecidos?


________________________________________________________


Muchas gracias a todas las personas que hacen estas cosas preciosas en sus blogs  y las ofrecen a los demás de forma desinteresada para inspirarnos o simplemente mostrar-las. Gracias a todas las que habéis ido apareciendo por aquí y os ha gustado que os incluya en mi calendario de adviento.

Y gracias también a todas y a todos por comentar y pasaros por este rinconcito que ayudáis a hacer crecer gracias a vuestras visitas y comentarios. 

Un abrazo y muchas gracias, de corazón! :)

dilluns, 15 de desembre de 2014

DIA 15 - CALENDARIOS

Tras la ventanita número quince, se esconden cinco bonitos calendarios para el nuevo año. Mirad que bonitos son todos! 




Siete ilustradoras se encargan de dibujar cada página de este calendario. Ellas son Immacreativa, Vireta, Alex DG, Esther de Cortar, pegar y cantar, Almu de Arte, Ekeyart y Laura Minimalia. Con unas artistas así, solo puede salir un calendario de lujo. Podéis comprarlo en formato físico o en formato PDF. Aquí Imma os cuenta los detalles!



2· 



Los artículos de Mr. Wonderful están muy de moda, con sus sencillos dibujetes y sus frases buenrolleras. Entre todos los calendarios que ofrecen, este me ha parecido de los más originales y prácticos que tienen, un calendario familiar para distribuir tareas y pegatinas con las que marcar las fechas destacadas.



3· 


Este calendario animalístico me encanta. Creo que está diseñado con muchísimo gusto, eligiendo una paleta de colores y una simplicidad en sus formas que le dan muchísimo encanto. Además me gusta mucho su diseño en páginas individuales. Tienen más diseños, aunque este es mi favorito.


4· 

Otro calendario bonito he encontrado investigando por la web, basado en elementos naturales. Es precioso, juzgad vosotr@s mism@s!






Otro calendario animalístico de los que me gustan a mi, con unas ilustraciones muy bonitas. Este es de Elisa Ferreira, ilustradora que recién he conocido a través de Etsy, aquí tenéis su blog :)


Y con esto me despido hasta mañana! 
¿Ya tenéis vuestro calendario para 2015?


Abrazos!^^

dijous, 11 de desembre de 2014

DIA 11, 12, 13, y 14 - ARTESANIA

Finestreta número onze, dotze, tretze i catorze del calendari d'advent! Avui quatre artesanes i artesans que ofereixen productes confeccionats a ma. Si voleu regalar un producte especial, aquí van les meves propostes!

Ventanita número once, doce, trece y catorce del calendario de adviento! Hoy cuatro artesanas que ofrecen productos confeccionados a mano. Si queréis regalar un producto especial. aquí van mis propuestas!


11 · Muñecas · PlouDoll
Les nines de la Teresa de Plou | doll son de les més boniques que he vist. M'encantan els seus cabells llanuts i les seves boquetes de cor. Són precioses. Algún dia me'n demanaré una per mi perque em tenen enamorada! :)
Las muñecas de Teresa de Plou | doll son de las más bonitas que he visto. Me encantan sus pelos lanosos y sus bocas de corazón. Son preciosas. Algún día me pediré la mía porque me tienen enamorada! :)




12 · Móviles · Espiadimonis
Escombro cap a casa i us proposo un dels meus mòbils d'ocellets. Si visiteu la meva botiga Etsy podreu veure el que hi ha disponibles actualment i també algunes corones genèriques. A part d'aquestes, també les faig personalitzades. Per més informació no dubteu en contactar amb mi! Espero que us agradin^^
Barro para casa y os propongo uno de mis móviles de pájaros. Si visitáis mi tienda Etsy podréis ver los modelos disponibles actualmente y también algunas coronas genéricas. A parte de estas, también las hago personalizadas. Para más información no dudéis en contactar conmigo! Espero que os gusten^^





13 · Cistelles de naixement · Filtrant... per Lídia
La Lídia i jo tenim, com a mínim, un parell de coses en comú: som vallenques i ens agrada cosir. Mireu quines cistelles més boniques fa per encàrrec. Aquesta que va a fer a l'Isidre és la meva preferida! :)
Lidia y yo tenemos, al menos, un par de cosas en común: somos de Valls y nos gusta coser. Mirad qué canastas de nacimiento más bonitas hace por encargo. Esta que hizo para isidre es mi preferida! :)




14 · Coixins terapèutics · Nus Creacions
A mí no em fan por els monstres! Alguns s’amaguen, d’altres volen o tenen banyes. Algunes son moooolt tímides, i d’altres són tan dormilegues que ronquen sota el llit. Els monstres de Nus Creacions són especials i únics,  m’encanta la seva filosofía :)
A mí no me dan miedo los monstruos! Algunos se esconden, otros vuelan o tienen cuernos. Algunas son muuuuy tímidas, y otros son tan dormilones que roncan bajo la cama. Los monstruos de Nus Creacions son especiales y únicos, me encanta su filosofía :)



Torno dilluns amb la finestreta número quinze del calendari d'advent, que aquest cap de setmana el passarem entre cerveses, riures, amigues i amics. 
Per si algú s'anima, demà dissabte és la IV edició del Fest'hi a Vilanova i la Geltrú  ;)

Vuelvo el lunes con la ventanita número quince del calendariod e adviento, que este fin de semana lo pasaremos entre cervezas, risas, amigas i amigos. 
Por si alguien se anima, mañana Sábado es la IV edición del Fest'hi en Vilanova i la Geltrú  ;)

Una abraçada!

Con esta entrada participo a la iniciativa El mejor regalo de navidad #yoregalotrabajo :)

dimecres, 10 de desembre de 2014

DIA 10: JUGUETES DIY

A la finestreta número nou hi ha jocs i joguines fets a partir de materials reciclats. Aquestes joguines m'han recordat a la meva infància i als jocs amb les que més ens havíem entretingut la meva germana i jo.

Crec que de vegades als nens i nenes se'ls col·lapsa amb un excés de joguines, quan el més divertit sol ser molt simple.

A continuació, un recopilatori d'enllaços a blocs bonics que mostren joguines recicladets, clàssiques i molt DIY.

En la ventanita número nueve hay juegos y juguetes hechos a partir de materiales reciclados. Estos juguetes me han recordado a mi infancia y a las cosas con que más nos habíamos entretenido mi hermana y yo. 

Creo que a veces a los niños y niñas se les colapsa demasiado con un exceso de juguetes, cuando en realidad, lo más divertido suele ser muy simple.

A continuación, un recopilatorio de enlaces a blogs bonitos que muestran juguetes reciclados, clásicos y muy DIY.



Cavalls fets amb mitjons vells o desparellats, d'aquells grossots que ens posem quan fa fred i els gorros i bufandes de llana gruixuda ens acompanyen a tot arreu. 
Caballos hechos con calcetines viejos o desparejados, de esos gordotes que nos ponemos cuando hace frío y los gorros y bufandas de lana gruesa nos acompañan a todas partes.





Castells, cases i construccións de cartró per jugar amb els clics, legos, nines, etc... (amb tutorial) 
Castillos, casas y construcciones de cartón para jugar con los clics, legos, muñecas, etc.. (Con tutorial) 




Cabanes a partir de quatre llistons de fusta i tela. (amb tutorial)
Cabañas a partir de cuatro listones de madera y tela (con tutorial)




Mansions de catró. Una caixa grossa i buida, implica un munt de possibilitat i estones de joc
Mansiones de cartón. Una caja grande y vacía conlleva un montón de posibilidades y ratos de juego.


___________________________________________________________________


___________________________________________________________________



I per vosaltres, quines són les joguines que recordeu amb més carinyo de la vostra infància?

Y para vosotras, ¿cuáles eran los juguetes que recordáis con más cariño de vuestra infancia?


FELIÇ SETMANA!
Muchas gracias por venir :)

dimarts, 9 de desembre de 2014

DIA 9 - BELLEZA VISUAL

Estas son algunas de la fotos de la red que me gustan. 
Las recojo en mi tablero de pinterest fotografía des de donde se puede acceder a su fuente.


Via Pinterest

En la ventanita número nueve, os dejo un poco de belleza visual.
Espero que estas imagenes os gusten tanto como a mí.

Feliz Martes

dilluns, 8 de desembre de 2014

DIA 8 - CORONAS DE NAVIDAD

Anem a per la finestreta número vuit. En ella hi veureu 4 propostes diferents per fer les vostres corones de Nadal. 

Vamos a por la ventanita número ocho. En ella veréis 4 propuestas diferentes para hacer vuestras coronas de Navidad. 

1 Corona de paper / Corona de papel


Una corona a partir d'una perxa. Ideal per aquest Nadal de tardor que es presenta, la podeu trobar pas a pas al blog de Mummy&cute

Una corona a partir de una percha. Ideal para esta Navidad otoñal que se presenta, la podéis encontrar paso a paso en el blog de Mummy&cute


2 Corona de retalls / Corona de retales


Filferro, retalls i boletes és gairebé tot el que necessites per confeccionar una corona com la de Be punt. Fàcil, senzilla, econòmica i resultona!

Alambre, retales y cuentas es casi todo lo que necesitas para confeccionar una corona como la de Be punt. Fácil, sencilla, económica y resultona!



Corona de patchwork / Corona de patchwork


En tercer lloc, una corona de patchwork feta a partir de cors. Està molt treballada i el resultat és una meravella. A Las labores de Lis, ens explica una mica el procés i ens facilita els patrons. A més, en entrades anteriors podeu trobar molts projectes de patch amb tutorials inclosos.

En tercer lugar, una corona de patchwork hecha a partir de corazones. Está muy trabajada y el resultado es una maravilla. En Las labores de Lis, nos explica un poco el proceso y nos facilita los patrones. Además, en entradas anteriores podéis encontrar muchos proyectos de patch con tutoriales incluidos.



Coronas llestes per comprar / Coronas listas para comprar


I si no, sempre podeu encarregar-li una d'aquestes a Pika-Pic. Com diu ella, segur que els Reis Mags es posen molt contents quan visitin casa vostra.

Y si no, siempre podéis encargarle una de estas a Pika-pic. Como dice ella, seguro que los Reyes Magos se ponen muy contentos cuando visiten vuestra casa!


__________________________________________________


Espero que estigueu gaudint del cap de setmana!
Espero que estéis disfrutando del fin de semana!
FINS DEMÀ / ¡HASTA MAÑANA!

dissabte, 6 de desembre de 2014

DIA 6 y 7 - BELÉN

Bon dia a totes i a tots! Com es presenta aquest mini pont? Ja estem quasi a punt d'acabar la primera setmana de calendari d'advent, m'ha passat volant! A la finestreta número sis i set hi trobem idees originals per preparar els pessebres. Jo no sóc gens religiosa, però hi ha algunes tradicions que m'agraden, perque em fan tornar a ser petita! :)

Buenos días a todas y a todos! ¿Como se presenta este mini puente? Ya estamos casi a punto de terminar la primera semana de calendario y se me ha pasado volando! En la ventanilla número seis y siete encontramos ideas originales para preparar los pesebres. Yo no soy nada religiosa, pero hay algunas tradiciones que me gustan, porque me hacen volver a ser pequeña! :)



1. Petits naixements de Na Lua Dulce. Ens els mostra als eu blog mitjançant unes fotografies precioses.

1. Pequeños nacimiento de Na Lua Dulce. Nos los muestra en su bloga través de unas fotografías preciosas.




2. D'aquest me'n vaig enamorar l'any passat, quan Leo in the Sky el va mostrar al seu blog. Mentre ideava la idea d'aquesta entrada, aquest projecte em va venir ràpidament al cap. Senzill, original i súper econòmic!

2. De este me enamoré el año pasado, cuando Leo in the Sky lo mostró en su blog. Cuando ideé la entrada, fué el primer proyecto que me vino a la cabeza. Sencillo, original y súper económico!




3. Mireu quin pessebre més original ens porta El nido de mamá gallina. Una altra baratíssima proposta per tenir-nos entretinguts una bona estona tana  petits com a grans!

3. Mirad que pesebre tan original nos trae El nido de mamá gallina. Otra baratísima propuesta para tenernos entretenidos un buen rato a pequeñ@s y mayores!




4. Amants del ganxet, si encara no heu decidit com muntar el pessebre d'enguany, aquí està "Es un
mundo amigurumi" per donar-vos una idea genial. A la foto surten tres dels personatges, però si us animeu, també podeu trobar al seu blog els tutorials per fer als reis Mags i a l'àngel.


4. Amantes del ganchillo, si aún no habéis decidido como montar el pesebre este año, aquí está Es un mundo amigurumi para daros una idea estupenda. En la foto salen tres de los personajes, pero si os animáis, también podéis encontrar en su blog los tutoriales para hacer a los reyes magos y al angel.




5. I aquí un altre "Betlem" diferent. Investigant per la web, m'he topat amb aquest post de Menta&Limón, que al 2012 ens ensenyava els eu naixement fet de paper.

5. Y aquí otro "Belén" diferente. Indagando por la web me topé con este post de Menta&Limon, que en 2012 nos enseñaba su nacimiento hecho con papel. 

_____________________________________________


Us han agradat les propostes que us ensenyo avui? Vosaltres munteu pessebre per Nadal?
¿Os han gustado als propuestas que os enseño hoy? ¿Vosotr@s montáis pesebre para Navidad?

Por cierto, aprobecho para invitaros a participar el primer lunes de Enero con vuestras proyectos a Blogersando. El tema es "Recuerdos y presentes", y la gracia es que participéis des del ámbito que más os guste: ilustración, textil, crafty, fotografía, maternidad o culinario! 

Una abraçada! Un abrazo!

divendres, 5 de desembre de 2014

DIA 5 - ARBRES DE NADAL DIY

Seguim amb la finestreta número cinc del calendari d'advent. Avui us porto la selecció d'arbres de Nadal, catorze propostes diferents i originals!

Seguimos con la ventanita número cinco del calendario de adviento. Hoy os traigo una selección de árboles de Navidad, catorce propuestas diferentes y originales!



1 / 2
Com a primera opció, us ensenyo aquests arbres de cartolina tan decoratius, que segueixen dos processos diferents en la seva confecció. Per fer el primer podeu trobar tutorials aquí i aquí, per als segons aquí un tutorial i aquí un vídeo.

En primera opción, os enseño estos árboles decorativos de cartulina, que siguen dos procesos diferentes para su confección. Para el primero, podéis encontrar tutoriales aquí i aquí, para los segundos aquí un tutorial y aquí un vídeo.




3 / 4 / 5 


3. M'agrada molt la combinació de branquetes i colors acrílics
3. Me gusta mucho la combinación de tronquitos y gamma de acrílicos.

4. Aquest invent m'agrada, i la casa és una passada, amb uns finestrals enormes, uns detalls preciosos (Heu vist quina gàbia? I quina màquina d'escriure?), Em moro d'enveja. Feu una ullada al bloc de My Scandinavian Home, i posar-vos verds d'enveja va, solidaritzeu-vos! jaja
4. Este invento me gusta, y la casa es una pasada, con unos ventanales enormes, unos detalles precioso (Habéis visto qué jaula? Y que máquina de escribir?), me muero de envidia. Echad un vistazo al blog de My Scandinavian Home, y poneros verdes de la envidia también! jaja

5. A Mr. Wood venen aquest arbre tan original de fusta, mireu quina decoració d'atrezzo més curiosa, per tractar-se d'un arbre de Nadal!
5. En Mr. Wood venden este árbol tan original de madera, mirad que decoración han usando de atrezzo más curiosa, tratándose de un árbol de Navidad!




 6 / 8

6. Igual aquesta proposta de Wayaiulandia no té res de clàssic, i fins i tot alguns la descartarien com "arbre de Nadal", però m'ha agradat tant que volia mostrár-vos-la. Una decoració senzilla i original, jo me la quedo :)
6. Igual esta propuesta de Wayaiulandia no tiene nada de clásico, e incluso algunos la descartarían como "árbol de Navidad", pero me ha gustado tanto que quería mostrárosla. Una decoración sencilla y original, yo me la quedo :)

7. Un altre recol·lecta d'arbres de fusta originals, aquesta vegada a It 's Overflowing. El món pinterest et porta a universos molt bonics. El blog d'aquesta noia està ple de bones idees, és una interessant font d'inspiració.
7. Otra recolecta de árboles de madera originales, esta vez en It's Overflowing. El mundo pinterest te lleva a universos nuevos y bonitos. El blog de esta chica esta repleto de buenas ideas, es una interesante fuente de inspiración.

8. Enllaç al blog de I love palets, on ens mostra un munt d'arbres Nadalencs partint d'aquest material base. Mireu que xulos són tots!
8. Enlace al blog de I love palets, donde nos muestra un montón de árboles Navideños partiendo de ese material base. Váis a ver que chulos son todos!




9 / 10 / 11


9. M'imagino com van gaudir a casa de Decora y adora dibuixant i decorant la seva paret- pissarra. Quan tingui una casa gran i meravellosa, no faltarà aquesta idea.. i pintarem per les parets!
9. Me imagino lo bien que se lo debieron pasar en casa de Decora y adora dibujando y adornando su pared- pizarra. Cuando tenga una casa grande y maravillosa, no va a faltar esta idea.. y vamos a pintar en las paredes!

10. Aquest arbre de Nadal i d'altres els podeu veure aquí, una selecció amb exemples força curiosos i originals.
10 Este árbol de Navidad y otros los podéis ver aquí, una selección con ejemplos bastante curiosos y originales.

11. Arbre 100% reciclat. Només necessites una revista i una miqueta de temps per doblegar les seves pàgines. Discret i poc aparatós. Via Small Home (&garden) love.
11. Árbol 100% reciclado. Solo necesitas una revista y un poquitín de tiempo para doblar sus páginas, discreto y poco aparatoso. Via Small Home (&garden) love.



12 / 13 /14

12. Al blog de Little Wollie, una proposta de ganxet, de colorets bonics i combinat amb cintes de "pomponets", amb cinta inclosa per poder-lo penjar, epr exemple, per guarnir el pany de porta.
12. En el blog de Little Wollie, una propuesta de ganchillo, de colores bonitos y combinado con cintas de pompones pequeñitos, con ribete para colgarlo, por ejemplo, para adornar el pomod e una puerta.

13. Arbrets tamany mini, amb procés senzill i resultat xulo, ideal per a fer amb els petits de la casa. Podeu trobarlos aquí.
13. Arbolitos tamaño mini, con proceso sencillo y resultado chulo, ideal para hacer con los pequeños de la casa. Podéis encontrarlos aquí.

14 Pepe de Diyviértete és un artista, i al seu blog hi ha de tot. Jo no em perdria els seus DIY, així que ja li esteu fent una visita! El seu arbre de Nadal està ple de records!
14. Pepe de Diyviértete es un artista, y su blog tiene de todo, yo no me perdería sus DIY, así que ya le estáis haciendo una visita! Su árbol de Navidad está lleno de recuerdos!

__________________________________________




__________________________________________


Espero que us hagin agradat! Demà obrim una nova finestreta! :)
Espero que os hayan gustado! Mañana abrimos una nueva ventanita! :)