dijous, 2 d’octubre del 2014

UNA CORONA PER LA JOANA!

La mare de la Joana em van encarregar li fes una corona d'aniversari a la petita de la casa.
Abans de començar, em va donar algunes indicacions sobre quina gamma de colors li agradàven i quan vaig veure aquesta tela d'elefants vaig pensar que era idílica per aquest encàrreg.

La madre de Joana me encargó que le hiciera una corona de aniversario a la pequeña de la casa.
Antes de empezar, me dio algunas indicaciones sobre qué gama de colores le gustaban y cuando vi esta tela de elefantes pensé que era idílica para este encargo. 






























Personalment estic enamorada d'aquesta corona, i potser no està gaire bé que ho digui jo, però és que em sento molt feliç amb el resultat i de saber que a la Joana també li va agradar! :)

Personalmente estoy enamorada de esta corona, y tal vez no está muy bien que lo diga yo, pero es que me siento muy feliz con el resultado y de saber que a Joana también le gustó! :)

Moltíssimes gràcies Montse per aquest encàrreg i per confiar en mi! Em fa molt feliç que a la Joana li agradés! :)




Si voleu una corona com aquesta, podeu escriure'm a tatiayala.garcia@gmail.com i encarregar-me la vostra. Son reversibles, personalitzades, ajustables i amb un espai de pissarra on escriure el vostre número, dibuix, lletra... Tan de bo us agradi! 
Si queréis una corona como esta, podéis escribirme a tatiayala.garcia@gmail.com y encargarme la vuestra. Son reversibles, personalizadas, ajustables y con un espacio de pizarra donde escribir su número, dibujo, letra... Ojalá os guste!



Una abraçada a totes, fins la propera!!
Un abrazo a todas, hasta la próxima!!

27 comentaris:

  1. Pots estar molt orgullosa de la teua corona!!! Es molt bonica!!!!
    Clar que a la Joana li agrada!!!
    Petonets

    ResponElimina
  2. M'encanta!! La roba dels elefants és maquíssima! Petons!

    ResponElimina
  3. Que xula!! M'agrada molt aquesta corona tan personalitzada i amb l'espai de la pissarra per posar el número....la roba d'elefants està genial!
    Petons.

    ResponElimina
  4. Preciosa Tati la tela de elefantes es lo más!!! besitos

    ResponElimina
  5. Tati te quedó genial la corona y la tela de los elefantitos es un acierto total porque se ve divina. Qué contenta debe estar la Joana con ella!!! Un besote cielo

    ResponElimina
  6. La tela de los elefantes es preciosa y el resultado perfecto!!!
    Pasa buen finde Tati!!!
    XOXO

    ResponElimina
  7. Preciosa!
    La tela es ideal!
    Joana estará feliz!!!!
    Seguro que te lloverán pedidos!!!
    Un besito, Rosana

    ResponElimina
  8. Una monada!! me rechifla!! feliz finde guapa =P

    ResponElimina
  9. Es una chulada!!me gusta muchisimo!!besos

    ResponElimina
  10. Joana tiene que estar encantada con su corona porque no puede ser mas bonita.
    Me encanta el detalle de la tela de pizarra para cambiar el numero.
    Un beso

    ResponElimina
  11. Segur que la Joana serà una nena súper feliç amb la seva corona ! És molt bonica!

    ResponElimina
  12. Que corona más bonita me encanta! por cierto estoy de sorteo en el blog por si quieres pasarte! un beso!

    ResponElimina
  13. Es preciosa i te molts detalls bonics i especials. Vaig a escriure't.

    ResponElimina
  14. Que bonita la corona de Joana!! me encantan las dos caras que tiene, la tela de los elefantes, las letras... te ha quedado chulísima, normal que estés así de orgullosa, yo también lo estaría!!

    Besazos!!

    ResponElimina
  15. Qué bonitez, chiquilla, estoy por encargarte una para mí jijii

    ResponElimina
  16. Te ha quedado de bonita...Joana estará encantada de tener tal preciosidad, lo único que va ser difícil decidirse que parte lucir en el exterior por que las dos caras son más que bonitas.
    Un abrazo muy fuerte.

    ResponElimina
  17. Que corona tan cuca!!! No me extraña que todas esteis contentas con el resultado es que ademas de unica es super original!!!
    Muchos besos!
    Nika

    ResponElimina

  18. Tati, normal que estés orgullosa de tu trabajo, la corona te ha quedado preciosaaa, la tela de elefantes es muy bonita!!
    Besitos guapa!

    ResponElimina
  19. Hale que guayyy!! ya sabes que me encantan las coronas que haceis ¡¡geniales!! Un beso grande

    ResponElimina
  20. Es preciosa y ¡reversible!!!!
    A mí también me encanta ^-^

    ResponElimina
  21. que maca!!! m'agrada pels dos costats, encara que les lletres roses m'han enamorat jejeje

    un peto!!!!

    ResponElimina
  22. La tela dels elafantets m'encantaaaaa!!!!
    Ja em diràs on les trobes perquè sempre són xulíssimes!
    I el teu treball encara més!
    És que són tan originials aquestes corones!

    Un petonàs guapa!

    ResponElimina
  23. Están preciosas! Me encantan :)

    bsos ChicAdicta

    www.piensaenchic.com

    ResponElimina
  24. T'ha quedat preciosa, Tati!
    Són un regal perfecte per aniversaris!
    Moltes felicitats per totes dues!
    Ah, i les boles de ganxet sí que són ideals per una garlanda!
    Jo les vaig fer per al prope arbre de Nadal i les he posat com a clauers! ara he de fer més!
    I si vols aprendre a fer ganxet nomès cal que t'hi posis! però, compte, que enganxa!
    Muuuuuuuuuuuuuuak!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  25. Tati!!! una corona moníiiiiissssimmma! La trobo súper original... amb el nom totalment personalitzada i ideal per fer servir durant anys. Un petó boncia! M

    ResponElimina
  26. Molt bonica!! Aquesta roba d'elefants la fa molt original i elegant!

    ResponElimina