dimarts, 24 de desembre del 2013

BONES FESTES!

A TOTHOM I TOTDON!! :)



Recapitulant els bons moments d'aquest any (i els no tan bons també), me n'adono de lo suertuda que sóc d'haver conegut a gent tan maja amb qui compartir reptes i alegries, cerveses, viatges, textos, dibuixos, fotografies, fils i agulles... A tots i totes les constants, així com aquells amb qui ens anem trobant puntualment, us desitjo un bonic 2014 ple de dies feliços!

Que tingueu unes bones festes i un any nou ple de solidaritat, d'altruisme i d'autocrítica constructiva. Que la ràbia i l'alegria mantinguin encesos els nostres somnis comuns per fer-los possibles, perquè aviat s'omplin de llum els dies grisos que tants i tantes han de viure injustament, i les fogueres de la revolta converteixin en cendres la hipocresia i els malsons que no ens deixen construir un mon nou i millor. 

Tan de bo arribi el dia en que no hi hagi cases sense gent i tots els pisos buits es converteixin en llars càlides on els riures i els dinars en família siguin freqüents, on els diners no marquin la consideració que mereix un ésser viu i on qualsevol persona tingui oportunitat, vingui d'on vingui. 

Desitjo que la dignitat esdevingui per sempre més una fidel definició de la dona heretge, de l'immigrant, del infant que neix, de la jove, de l'adulta, del jubilat... i que la qualitat, el suport mutu i l'honradesa siguin pilars fonamentals del treball, de la educació, la sanitat, la vivenda i l'alimentació, perquè tots mereixem ser feliços i viure i morir dignament.

Tan de bo puguem participar en qualsevol victòria nostra i dels que ens envolten, per petita que sigui, perquè n'estic segura de que no hi ha res millor que gaudir-ne juntes i despertes! 

Us desitjo un 2014 ple d'instants! Sóc molt afortunada d'haver-ne pogut compartir tants aquest any amb els éssers que més estimo: la meva família. La d'aquí i la de Barcelona, passant per Vilanova i Castelldefels. Espero que els reis els portin una altra dosi de paciència per aguantar-me! 

FELIÇ 2014 D'AMOR I DE LLUITA!

Una forta abraçada!

Recapitulando los buenos momentos de este año (y los no tan buenos también), me doy cuenta de lo suertuda que soy de haber conocido gente tan maja con quien compartir retos y alegrías, cevecitas, viajes, textos, dibujos, fotografías, hilos y agujas... A todos y todas las constantes, así como aquellos con quien nos encontramos puntualmente, os deseo un bonito 2014 lleno de días felices! 

Que tengáis unas buenas fiestas y un año nuevo lleno de solidaridad, de altruismo y de autocrítica constructiva. Que la rabia y la alegría mantengan encendidos nuestros sueños comunes para hacerlos posible, para que pronto se llenen de luz los días grises que tantos y tantas tienen que vivir injustamente, y las hogueras de la revuelta conviertan en cenizas la hipocresía y las pesadillas que no nos dejan construir un mundo nuevo y mejor .

Ojalá llegue el día en que no haya casas sin gente y todos los pisos vacíos se conviertan en hogares cálidas donde las risas y las comidas en familia sean frecuentes , donde el dinero no marque la consideración que merece un ser vivo y donde cualquier persona tenga oportunidad, venga de donde venga .

Deseo que la dignidad sea para siempre una fiel definición de la mujer hereje, del inmigrante, del niño que nace, de la joven, de la adulta, del jubilado... y que la calidad, el apoyo mutuo y la honradez sean pilares fundamentales del trabajo, de la educación, la sanidad, la vivienda y la alimentación, porque todos merecemos ser felices y vivir y morir dignamente .

Ojala podamos participar en cualquier victoria nuestra y de los que nos rodean, por pequeña que sea, porque estoy segura de que no hay nada mejor que disfrutar juntas y despiertas!

Os deseo un 2014 lleno de instantes ! Soy muy afortunada de haber podido compartir tantos este año con los seres que más amo: mi familia. La de aquí y la de Barcelona, pasando por Vilanova y Castelldefels. Espero que los reyes les traigan otra dosis de paciencia para aguantarme !

FELIZ 2014 DE AMOR Y DE LUCHA !

Un fuerte abrazo!

7 comentaris:

  1. M'ha encantat el post! Bones Festes guapa! Unaabraçada

    ResponElimina
  2. FELIZ 2014 para ti y todos los tuyos!!!!!!. Es un placer pasar por aquí.
    Un fuerte abrazo.

    ResponElimina
  3. Felíz 2014 Tati!!!!. Te deseo lo mejor para este nuevo año.
    Besos

    ResponElimina
  4. Aunque un poco tarde, porque he estado fuera, por tu tierra, y he estado bastante desconectada, espero que hayas pasado unos dias estupendos con toda tu gente.
    Feliz año nuevo Tati!! mis mejores deseos para ti y los tuyos.
    Ojala Tati!!
    Un beso

    ResponElimina
  5. Molt boniques aquestes paraules. Bona entrada d'any !!!!

    ResponElimina